30-ti denní výzva

21. března 2014 v 18:58 | Gabrielle |  CVIČENÍ - Cviky
• Toužíš po tom mít pevnější tělo, cítit se líp a v létě se nestydět jít do plavek? Přijde Ti to ale jako zdlouhavá záležitost? Není! Za pouhých třicet dní (měsíc) máš svou vysněnou postavu a nepotřebuje kvůli tomu chodit do posilovny ani se trápit kdekoliv jinde! Denně Ti na každý ze cviků stačí 5 minut a ke své vysněné postavě budeš blíž a blíž!
• Chybí Ti motivace? Je to totiž nejdůležitější část pro to aby ses opravdu snažila a trénink dodržovala, mě osobně věci typu "koupím si drahé menší oblečení a zhubnu do toho" vůbec nepomáhají, ale to je individuální, hlavně si to musíš uvědomit Ty sama, Ty sama musíš chtít hubnout, musíš tomu věřit, těšit se na viditelné pokroky, bolest kterou ucítíš nebrat s odporem, vždyť ta bolest je důkaz toho že Ti to jde a že se pomalu ale jistě blížíš ke svému cíli! Stačí jenom chtít, odhodlat se a po třicet dní tuto výzvu opravdu dodržovat.
• Ode dneška se do ní pouštím i já! A těším se na výsledky!^^
• TIP: Nezapomínej hodně pít! Nejlépe čistou vodu nebo vodu s citrónem, také to moc nepřeháněj s dobrotami.:)

30 denní výzva - stehna a zadek
1. den - 50 dřepů
2. den - 55 dřepů
3. den - 60 dřepů
4. den - volno
5. den - 70 dřepů
6. den - 75 dřepů
7. den - 80 dřepů
8. den - volno
9. den - 100 dřepů
10. den - 105 dřepů
11. den - 110 dřepů
12. den - volno
13. den - 130 dřepů
14. den - 135 dřepů
15. den - 140 dřepů
16. den - volno
17. den - 150 dřepů
18. den - 155 dřepů
19. den - 160 dřepů
20. den - volno
21. den - 170 dřepů
22. den - 175 dřepů
23. den - 180 dřepů
24. den - volno
25. den - 190 dřepů
26. den - 195 dřepů
27. den - 200 dřepů
28. den - volno
29. den - 220 dřepů
30. den - 240 dřepů
30 denní výzva - břicho
1. den - 50 sklapovaček
2. den - 55 sklapovaček
3. den - 60 sklapovaček
4. den - volno
5. den - 70 sklapovaček
6. den - 75 sklapovaček
7. den - 80 sklapovaček
8. den - volno
9. den - 100 dřepů
10. den - 105 dřepů
11. den - 110 sklapovaček
12. den - volno
13. den - 130 sklapovaček
14. den - 135 sklapovaček
15. den - 140 sklapovaček
16. den - volno
17. den - 150 sklapovaček
18. den - 155 sklapovaček
19. den - 160 dřepů
20. den - volno
21. den - 170 sklapovaček
22. den - 175 sklapovaček
23. den - 180 sklapovaček
24. den - volno
25. den - 190 sklapovaček
26. den - 195 sklapovaček
27. den - 200 sklapovaček
28. den - volno
29. den - 220 sklapovaček
30. den - 240 sklapovaček



• Držím Vám palce s výsledky a hlavně v silné vůli!^^
Gabrielle
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Vali&Cami Vali&Cami | Web | 21. března 2014 v 21:52 | Reagovat

Tvuj blog se nam moc libi byli bychom moc radi kdybys navstivil/a i nas blog http://prettycute1.blogspot.cz/
a urcite zanech i komentiiik

Vali&Cami :-)

2 Gabrielle Gabrielle | E-mail | Web | 22. března 2014 v 3:44 | Reagovat

[1]: Děkuji mnohokrát za pochvalu, na Váš blog se určitě kouknu. :-)

3 bonneris bonneris | Web | 25. července 2014 v 12:24 | Reagovat

u těch dřepů jsem zkončila asi u 21 dne. nutno uznat, že cvičení při dlouhodobějším praktikování vážně funguje. ale po 170 dřepech jsem chytla křeče do nohou jako nikdy, nemohla jsem je rozchodit a trvalo to asi půl hodiny než přestaly, a na nohách jsem pak měla křečáky, který zmizely asi po měsíci. zas na druhou stranu musim říct, že kromě těch dřepů jsem tenkrát nic nedělala, takže nohy i zadek byly chudinky tam zmatený že se holt musely nějak bránit... myslim že když teďka běhám, mohlo by to dopadnout jinak :)

4 gabrielle-h gabrielle-h | E-mail | Web | 25. července 2014 v 13:33 | Reagovat

[3]: Páni. O_O No, myslím že kdyby se denně dělalo cca 50 dřepů a víc už se nepřidávalo, že by to bohatě stačilo. :-)

5 OodlaFashion OodlaFashion | Web | 9. ledna 2015 v 12:51 | Reagovat

Ahoj, na mojom blogu http://oodla.blogspot.sk/ dole je odkaz na bezplatnu konzultaciu, kde ti zadarmo vyzivovy poradca zostavi jedalnicek a cviky na mieru :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama