Březen 2014

Vratký začátek

26. března 2014 v 17:37 | Gabrielle |  CVIČENÍ - Má cesta za hezčím já
• Tak se hlásím s prvními zprávami a změně mé životosprávy.
• Nikdo nečekal že to bude lehké.
• Nicméně, cvičit jsem začala, ovšem já blbá jsem si ty dřepy z ničeho nic nedala na série, ale jen tak si udělala 60 dřepů z ničeho nic, což mělo samozřejmě za následek další dva-tři dny nekustečné bolesti svalů. -_- Už mi to polevilo, takže dnes se pustím do dřepů zase, už ale po sériích abych si ty svaly opět ihned neodrovnala.
• Druhá část, stravování a pití, zde je to o něco lepší. Zdravě snídám, zdravě svačím, zdravě piji, to ale většinou spíše ve škole, doma už je to horší, nicméně snažím se.
• Lednička je plná zeleniny a ovoce, mám tam také balkánský sýr na šopský salát který jsem si oblíbila.
Snídaně za včerejšek a dnešek: Activie (sice bílá sladká protože normální mi nechutná, ale snad se překonám, ale lepší než nic..) + ovesné vločky, černý čaj
Svačina za včerejšek a dnešek: 1. den: Activie, mrkev, jablko, okurka, k pití čistá voda.
2.den: Activie + ovesné vločky, mrkev, paprika, okurka, k pití čistá voda.
• Se spánkem je to stále docela bídné, přijdu ze školy, tak od 4 do půl 6 spím, v noci potom usínám někde v půl 2 ráno a v půl 7 vstávám, když mám ranní tak v 6, takže minimálních 8 hodin spánku opravdu nedodržuji, nepamatuji si kdy jsem naposledy usnula alespoň před jedenáctou, natož před desátou abych splnila hodiny spánku..:/
• Dnes mi bylo zřejmě právě z nedostatku spánku poprvé špatně, nikdy jsem to nepociťovala, dnes zřejmě poprvé, od rána do půlky dopoledne mi bylo nevolno, motala se mi hlava a neměla jsem rovnováhu.
• Jak jste na tom Vy?
Gabrielle

Konec znamená nový začátek

23. března 2014 v 23:43 | Gabrielle |  CVIČENÍ - Má cesta za hezčím já
• Do zdravé životosprávy rozhodně nepatří ponocování, já vím. Ale chci to sem napsat.
• Jak jsem viděla na pár dalších stránkách, kde měly holky vystavěný svůj plán, svůj cíl váhy a průběh celého plánu hubnutí a celkové změny životosprávy, vypadá to velmi motivačně a tak jsem si řekla že to zkusím taky.
• Nepřipadám si nijak tlustá, ale trošku zhubnout bych chtěla, v těch typických krityckých partiích (stehna, zadek, boky, břicho,..) a hlavně bych chtěla vše zpevnit, navrátit si mou bývalou kondici, chuť do života a elán.
• Nechci být pořád unavená, malátná, náladová, chci být veselá, plná energie, s chutí žít a něco dělat! A ne proležet celý víkend doma jako tenhle a mnoho mnoho dalších, chci mít chuť něco dělat a ne se k tomu nutit kvůli tomu abych z toho víkendu měla i něco jiného než válení do 2, následné koukání na film do 4 apod.
• Moje jídlo? Katastrofa! Jedno tučné, smažené jídlo za druhým, už se sice ovládám a vyloženě na noc nejím, ale dřív mi nědělalo problém jít si dát v 11 večer něco k jídlu, a ne malého.
• Moje pití? Řekla bych že jsem přímo závislá na colle. Je v ní kofein a na to jde být závislý ne? Jinak si to totiž nevysvětluji. Když mám dobré jídlo, jediné pití co si k tomu chci dát je colla, voda? Ani náhodou, jídlo by pro mě téměř ztratilo hodnotu protože by nebylo doplněno tou mojí milovanou collou. Za den piji buď slazený černý čaj, nebo slazený nápoj, mááálo kdy se napiji vody. Celkově tekutin vypiji za den tak litr maximálně? 1,5 litrová flaška minerálky mi ve škole vydržela na tři dny a ten třetí jsem ji vyhodila stále nedopitou protože už byla hnusná. Hrůza že? Dívím se že nekolabuji.
• Divím se že nemám 100kg, a to že bych na to měla právo.
• Ráno v půl 7 vstanu, snídaně? Žádná, za dobu co chodím do školy si pamatuji ani né 10 snídaní, svačina? Jestli se počítají sušenky co doma posbírám? Ne. Pití? Koupená minerálka ze školní jídelny, když je doma colla tak colla. Občas i žádné pití. Oběd? Ve škole na obědy nechodím protože jsem to většinou nejedla, takže když mám odpolední tak se najím až po 3 hodině, - vlastně mé první jídlo. Když odpolední nemám, najím se okolo 2, pokud doma něco je, a vlastně, i když doma něco je (rodiče vlastní stravovací firmu - jídelnu, doma je vždy něco k jídlu, jenom já jsem strašně mlsná:(!) tak já to nechci, jsem strašně mlsná, vždy musím mít to co zrovna není (ok, většinou..). Jak se tédle náročnosti zbavit? Dá se vůbec odnaučit mlsnosti apod.?
• Mým cílem je pravidelně jíst, snídat, svačit, obědvat, svačit, večeřet. Jíst zdravou a vyváženou stravu.
• Ke zdravé životosprávně bych chtěla přidat 30 denní výzvu, kterou jsem sem na blog přidávala, dnes jsem si dávala první sérii, 50 dřepů, a u toho jsem si málem vyhodila koleno..:D
• Z toho hnusného jídla, málo pohybu, špatného spánku, mám strašnou kondici. Na prvním stupni základní školy jsem jezdila na soutěže, postupovala a vyhrála nebo se alespoň umístila v pár okresních kolech, když jsem jednou postoupila do krajského, radši jsem onemocněla - nechtěla jsem tam natolik že jsem si z nervů přivolala nemoc, joojoo to mi jde, takhle jsem odjela z tábora s angínou kterou jsem si přivolala..)
• Doufám že to zvládnu. Přítel mě v tom bude porporovat, to vím, sám hubne, posiluje a dodržuje jídelníček ale má štítnou žlázu a tak to má těžké, kolikrát jsme se pohádaly že mi okecával věc kterou jsem jedla..
• Jsem zvědavá jestli mi hubnou a zpevňovat vůbec půjde, jak rychlý bude výsledek, a jak se dokážu vypořádat s tak extrémní změnou všech návyků? Myslím že těžce, budu potřebovat velkou oporu a usměrňování.. S těmidle dietamy jsem vždy vydržela maximálně 3 dny. No..
• Moje aktuální váha k výšce 166cm je 56-57kg. Kvůli tomu že chci tělo kromě hubnutí i zpevňovat, tedy nabírat svalovou hmotu, budu asi nejdříve přibírat. Jsem na to všechno zvědavá..

• Držte mi palce.

Gabrielle

Barvení vlasů

23. března 2014 v 22:13 | Gabrielle |  NÁZORY - Ostatní
• Barvíte si vlasy?.. Já na začátku tohoto školního roku začala. Svoji přírodní barvu mám dost plavou blond, na mě rozhodně hoodně plavou, nelíbí se mi totiž ve vlasech žlutý odstín, vůbec, vůbec, vůbec!
• Od září jsem vyzkoušela snad 20 barev, a stále vlastně nemám tu barvu vlasů co chci.
• Dnes jsem se ale barvila znovu (Schwarzkopf, Salon Colors 10-2), barva sama o sobě mi OPĚT moc nechytla, mám zřejmě divné vlasy... Ale! Potom jsem si něco uvědomila. Na YT jsem viděla v nějakých videích jak si holka k něčemu přimíchává zesvětlující šampón Swiss O'Pair, to jsem si po smytí barvy nanesla na hlavu jako předchozí barvu, tedy spíše pouze do krytických míst - spodní vlasy (vůbec mi nechtějí chytnout! a jsou stále tmavší!). Měla jsem to na hlavě pěknou dobu a poté jsem to smyla, vypadalo to velice dobře! Spodní vlasy byly pod světlem ještě za mokra do stříbra, a na místě na vršku hlavy kam jsem to dala na zkoušku byly viditelně světlejší pramínky vlasů. Bezva! Mám tam poslední drtek, takže to zítra udělám znovu. Nicméně jak jsem se dočetla, Swiss O'Pair je ještě slabé kafčo oproti např. Matuschce, která obsahuje více barviva, je hutnější ale obsahuje také látky které o vlasy pečují, vysušuje vlasy mnohem méně než výše zmiňovaný šampón, určitě si jej koupím!

• Jaké máš zkušenosti s barvením vlasů, a s používáním zesvětlujících šampónů?
Gabrielle


Klínové šněrovací boty (Graceland)

23. března 2014 v 20:37 | Gabrielle |  MÓDA - Boty

Deichmann > Graceland > cca 900,-
• O vánočních prázdninách jsem si v Nise koupila pěkné botičky. Koupila jsem si je v černé aby mi ladily k růžové adidasce, a teď když mám novou kabelku ke které by ladila tato barva, toho lituju, protože v téhle barvě jsou hned na první pohled mnohem hezčí, výraznější, zkrátka celkově lepší, k úplým riflím dokonalý..:/
• Jsou sice krásný, ale moc dobře se v nich tedy nechodí, nedají se totiž pořádně utáhnout, nebo to neumím já, i když jsem se o to snažila. :D
• Ne, jsou moc pěkný, né tak pohodlný (rozhodně v nich nepodnikejte celodenní nakupování, nedělejte tu stejnou chybu jako já:D), ale za ten vzhled to stojí.:)
Hodnocení: 7/10
• Máš nějaké podobné boty které by jsi mi ráda doporučila? Neváhej napsat do komentářů. :)
Gabrielle

Jídelníček na hubnutí

23. března 2014 v 16:07 | Gabrielle |  CVIČENÍ - Jídelníčky
Sestavit si vhodný jídelníček na hubnutí není samo o sobě nic složitého. Každý, kdo se někdy snažil o redukci váhy, dobře ví, že hubnutí je hlavně o trpělivosti a pevné vůli. Nástrahy v podobě sladkostí nebo tučných pochoutek číhají na každém kroku a je jen na každém jednotlivci, zda je jeho motivace k hubnutí dostatečná.
Není žádným překvapením, že za obezitou stojí především nezdravý způsob života. Kromě nedostatku pohybu a stresového zaměstnání je hlavní příčinou nevhodná strava. Neexistuje žádný univerzálníjídelníček na hubnutí, neboť každý člověk má khubnutí jiné předpoklady. Zásady zdravého způsobu stravování jsou však ve většině případů, u kterých nezpůsobuje přibírání na váze nějaké onemocnění, stejné pro všechny.

Jídelníček na hubnutí - hlavní zásady

  • Nedržet hladovku - tělo se bude cítit ohroženo a bude veškerou stravu ukládat jen do tuků, což způsobí známý jo-jo efekt.
  • Jíst pravidelně menší porce v rozmezí 2 - 3 hodin.
  • Jídelníček na hubnutí se musí obejít bez bílého pečiva, sladkostí, tučných jídel, uzenin, slazených limonád a alkoholu.
  • Dodržování pitného režimu, tzn. minimálně 2 litry vody nebo neslazeného čaje denně.
  • Omezení soli - sůl zadržuje vodu v těle.
  • Poslední jídlo dne konzumovat přibližně 2 - 3 hodiny před spánkem.
  • Veškeré výrobky z bílé mouky nahradit celozrnnými výrobky.
  • Ovoce je vhodnější konzumovat jen dopoledne kvůli vyššímu obsahu cukru.
  • Denní příděl by měl být ideálně 50 - 60% sacharidů, 20 - 30% bílkovin a 20% tuků.
  • Porušíme-li z nějakého důvodu některou ze zásad, nemusíme hned propadat panice. Chybovat je lidské a dopřát si občas nějakou tu malou odměnu za dlouhodobou snahu k lepšímu životu není smrtelným hříchem.
V mnoha případech snaha o hubnutí ztroskotá na netrpělivosti. Chceme-li totiž dosáhnout požadovaného výsledku, nemůžeme očekávat, že se výsledky dostaví do týdne. Hubnutí je dlouhodobý proces, při kterém měníme "chování" našeho těla, které doposud bylo zvyklé na zcela jinou stravu, vyžadující zcela odlišný způsob jejího "zpracování". Existuje spousta diet, které sice zaručí rychlé zhubnutí, ale zpravidla se do pár dnů dostaví nepříjemnýjo-jo efekt. Proto je třeba obrnit se trpělivostí a výsledek se dostaví. Sice pomaleji, ale za to natrvalo.

Jak by měl správně vypadat jídelníček na hubnutí

Snídaně
Vydatná snídaně je základ, neboť tělo se při ní nastartuje na celý den. Složená by měla být z bílkovin, které zajistí pocit sytosti na celé dopoledne, ze sacharidů a zovocné či zeleninové šťávy. Po spánku je tělo připraveno na větší přísun energie, a pokud konzumujeme zdravé potraviny, nemusíme se bát, že během dopoledne přibereme, i když si dopřejeme bohatší snídani. Měli bychom také dávat pozor na rádoby zdravé müsli směsi. I když je výrobci propagují jako zdravé, obsahují velké procento cukru, tudíž jsou při hubnutí nevhodné.

Přesnídávka
Během dopoledne by se svačina měla skládat buď z ovoce nebo netučného jogurtu či tvarohu.

Oběd
Oběd by měl zahrnovat bílkoviny, sacharidy a čerstvou zeleninu. Při snaze o redukci váhy zapomeňte na instantní polévky a kupované polotovary. Tyto výrobky, i když se některé "tváří dietně", většinou obsahují velké množství soli.

Odpolední svačina
Ke svačině si dejte zeleninový salát nebo kousek celozrnného chleba s nízkotučným sýrem.

Večeře
K večeři jsou nejvhodnější ryby nebo lehčí saláty bez majonézy. Pokud chodíme spát později v noci, můžeme si dát ještě lehkou druhou večeři v podobě čerstvé zeleniny, abychom nešli spát hladoví.
I když si osvojíme jídelníček na hubnutí, bez psychické pohody se neobejde žádná snaha o redukci váhy. Být v pohodě a spokojený sám se sebou je totiž základ úspěchu. Budeme-li se neustále stresovat tím, že jsme si dopřáli o pár kalorií navíc nebo propadat panice při každém vážení, podepíše se to i na našem zevnějšku. Účinným pomocníkem při hubnutí je i pravidelná relaxace.
Poděl se o svůj názor v komentářích.
Gabrielle

Jídelníček podle modelek

23. března 2014 v 16:02 | Gabrielle |  CVIČENÍ - Jídelníčky
• Že se jedná o dietu nezdravou může být všem jasné. Nicméně, něco si o ní řekneme.
• Kdo by si ale nepřál zhubnout za tři dny několik kilogramů způsobem, který si oblíbily modelky? Někdy se hodí rychle zhubnout a je celkem jedno, že se jedná o nezdravé hubnutí. Šaty se proste samy nezvětší a na školní sraz je potřeba vypadat hubenější. V takové situaci můžete sáhnout po dietě modelek, která se drží pouze tři dny a dá se shodit až 3 kg.
• Tato krátkodobá dieta modelek je založena na přesném dodržování jídelníčku, který se skládá z pěti porcí denně určitého ovoce. Díky tomu, že je ovoce čerstvé a obsahuje enzymy, se lépe štěpí tuky a podporuje trávení. Při pohledu na jídelníček je každému jasné, že se z něj moc nenají a že se jedná vlastně o takovou nezdravou polohladovku, svou funkci ale plní.
• Jak již bylo zmíněno, veškeré ovoce musí být čerstvé, jinak by dieta modelek nefungovala. Dále je nutné celou dobu hodně pít - nejlépe vodu s citronem nebo obyčejnou vodu. Nejsou na škodu ani detoxikační čaje nebo bylinkové čaje. Pokud se nedokážete vzdát kávy, tak ta by měla být bez cukru a smetany či mléka.

Jak vypadá jídelníček diety modelek?
• Následující jídelníček se musí přesně dodržovat. Není vhodné nahrazovat ovoce nějakým jiným nebo zaměnit snídani za oběd.

1. den
Snídaně: 250 g čerstvého ananasu
Svačina: 250 g čerstvého ananasu
Oběd: 1 banán
Svačina II.: 250 g čerstvého ananasu
Večeře: 1 banán

2. den
Snídaně: 3 kiwi
Svačina: 150 g hroznů
Oběd: 4 kiwi
Svačina II.: 150 g hroznů
Večeře: 3 kiwi

3. den
Snídaně: 200 g hroznů
Svačina: 200 g čerstvého ananasu
Oběd: 4 kiwi
Svačina II.: 100 g čerstvého ananasu
Večeře: 2 kiwi a 100 g hroznů
ovoce na dietu modelek
• Dieta modelek by se neměla držet déle než zmiňované tři dny, protože není moc zdravá. Jako odlehčovací nebo detoxikační dieta se určitě hodí, ale pro dlouhodobější hubnutí můžete raději zvolit pomalé hubnutí bez stresu a hladovění. Navíc po návratu ke klasickému stravování vás může překvapit jojo efekt, protože se určitě zase hodně najíte a organismus si bude chtít uložit potravu do zásoby.
• Říká se, že modelky před velkou přehlídkou (např. modelky Victoria's Secret) drží různé hladovky, diety, pijí pouze zeleninové šťávy a snaží se jinými způsoby rychle zhubnout kvůli tomu, aby byly ještě štíhlejší. Některé to přiznávají, jiné popírají.

• Zkoušela jsi tuto dietu nebo si myslíš, že se jedná o naprostý nesmysl?
• Sama s tím zkušenosti nemám, každopádně to ale vypadá zajímavě a možná to i zkusím. ^^

Poděl se o svůj názor v komentářích.
Gabrielle

Amisu (Jaro 2014)

23. března 2014 v 15:05 | Gabrielle |  MÓDA - Sezónní móda
• Jelikož je New Yorker (a pár dalších) mým oblíbeným obchodem, zaměřila jsem se na značku prodávanou v něm. Jako první jde o značku Amisu. Představím Vám zde několik kousků které můžete od značky Amisu najít v prodejnách New Yorker.
Topy:
Mikina, 529,-
Boty, 799,-
Kočile, 499,-
Kalhoty, 399,-
Tričko, 249,-
Sukně, 349,-
Bunda, 1.299,-
Kalhoty, 529,-

Košile, 649,-
Džíny, 999,-


Šaty, 529,-
Mikina, 529,-
Sukně, 449,-

Doufám že se Vám tipy líbí.
Gabrielle ♥

Fishbone Sister (Jaro 2014)

23. března 2014 v 3:18 | Gabrielle |  MÓDA - Sezónní móda
• Jelikož je New Yorker (a pár dalších) mým oblíbeným obchodem, zaměřila jsem se na značku prodávanou v něm. Jako první jde o značku Amisu. Představím Vám zde několik kousků které můžete od značky Fishbone sister najít v prodejnách New Yorker.

Topy:
Bunda, 999,-
Sukně, 349,-
Triko, 349,-
Džíny, 999,-
Bunda, 1.299,-
Kraťasy, 399,-
Košile, 529,-
Šaty, 399,-

Košile, 649,-
Šaty, 529,-
Mikina, 529,-
Sukně, 449,-


Triko, 349,-
Kšiltovka, 179,-
Kšiltovka, 199,-

Doufám že se Vám tipy líbí.
Gabrielle ♥

Řasenka - Miss Manga (L'oreal Paris)

23. března 2014 v 1:54 | Gabrielle |  LÍČENÍ - Recenze
• Ihned jak jsem tuto řasenku uviděla v reklamě, musela jsem ji mít!
A tak jsem si ji objednala, vyšla mě mnohem levněji než je normálně v krámech, stála totiž okolo 100 Kč a jelikož jsem si kupovala ještě pár dalších věcí, vyšlo mě to celkem dobře.
• Bylo mi jasné, že řasy přesně jako má ta holka v reklamě mi to neudělá nikdy, to je žvást, ale přesto by mohla být dobrá. Někdo si řekne že mám slepené řasy, já si ale pár těch řas vždy slepuji schválně, líbí se mi to, pouhé prohrábnutí černou řasenkou mi nestačí, řasy si vždy hodně šteluju..:D A vždy k tomu potřebuji víc řasenek protože každý umí něco jiného, říkala jsem si ale že tato by to mohla zvládnout sama. A také že ano, neříkám že jsem si řasy ještě nemusela doupravovat pinzetou, ale nemusela jsem používat více řasenek, jsem s ní naprosto spokojená, a navíc, vypadá i skvěle. Také jsem se bála že její pověstný otočný kartáček se mi zlomí nebo mi s ní nepůjde manipulovat, popravdě ani nepociťuji že by otočný byl. :D Každopádně s řasenkou jsem spokojená a rozhodně si ji koupím zase. ^^

Mé hodnocení: 9/10
• A jaké máte Vy zkušenosti s řasenkami nebo konkrétně s touto? Podělte se o svoje zkušenosti v komentářích. :)

Gabrielle

Prstýnek - s kamínky (Tribal)

23. března 2014 v 0:52 | Gabrielle |  MÓDA - Doplňky
• Tak jsem si nedávno i s novou kabelkou obědnala i prstýnek který se i už hrozně dlouho strašně líbil. Původně stál 850 Kč a teď byl ve slevě na 559 Kč, obědnala jsem si ho společně s kabelkou. Z kabelky jsem byla unešená, z prstýnku ale vůbec. Vypadal dosti jinak než na fotce, byl dost mohutnější, a hlavně výška kamínku byla až moc velká, zkrátka jsem si ho tak nepředstavovala, nemluvě o tom že jsem si vybrala špatnou velikost, byl velký pomalu jako takové to kolečko na klíčky, vybrala jsem si opravdu moc velkou velikost, přesto že tam bylo psané jak si velikost určit správně.. :(
• Někomu se ale snad líbit bude, protože ho prodávám.:)
• Kdyby měl někdo zájem, napište, jeho velikost je 60 a cena 559Kč, stále na něm mám cenovku a originální kolečko které na něm bylo přilepené.:)
Hodnocení: 4/10

• A jaké máte Vy zkušenosti s nakupováním takovýchto věcí přes internet? Podělte se o svoje zkušenosti v komentářích. :)
Gabrielle